I.Boice | Iranian Boice Community


کلیپ کنسرت مانیلا{اینو از دست ندید,یونگ هوا روی صحنه از خنده روده بر میشه!}

حجم:12.1MB

لینک دانلود:

 

اجرا توی گلدن دیسک 2014:

حجم:6.2MB

لینک دانلود:

 

بازهم تشکر از puran عزیزچشمک


نظرات شما عزیزان:

سوگل
ساعت18:40---26 خرداد 1393
تورخدا کمک چرا دانلودنمیشششششششششششششه
کمک کمک هرچی رو دکمه اش کلیک میکنم نمیشه رفتم کلی ترافیک گرفتم واسه دانلود
پاسخ:والا لینک کلیپ کنسرت مانیلا سالمه,اون یکی خزابه,متاسفانه الآن به آرشیوم دسترسی ندارم,تو چند روز آینده همه رو ردیف میکنم*_^


طوبی
ساعت11:08---20 اسفند 1392
این دوتا هم که مثل همیشه عالی بودن خصوصا خندیدن یونگ هوا ،دیدنش خیلی چسبید خیلی خیلی ممنون

مهدیه
ساعت19:09---11 اسفند 1392
سلام اول ممنونم پوران جوندوم دلم خنک شد از ضایع شدن یونگ هواسوم خسته نباشید و ممنونم بابت همه پست ها
پاسخ:چهارم خواهش می کنم^_^


baranibayad
ساعت19:59---10 اسفند 1392
ممنون از پستتون عالی بود

parya
ساعت21:43---9 اسفند 1392
man nemtoonam download koonam chera????!!!!hamishe in moshkeloo ba uoloadbaz daram!!!!!!!!!!1


پاسخ:اولاuploadbaz,دوما مشکل دقیقتون چیه لطفا شرح بدید**


vm
ساعت13:40---9 اسفند 1392
سلام
وای خدا چقدر ضایع شد!!!
یونگ هوا همیشه خدای اعتماد به نفس بوده.ولی این دفعه خیلی کم اورد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 9 اسفند 1392برچسب:cnblue,گلدن دیسک 2014,کنسرت blue moon در مانیلا, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com